VERZENDEN

VERZENDEN EN RETOUREN

Verzenden

In welke gebieden levert D-ZIJNS Jewellery?

D-ZIJNS bezorgt door heel Nederland en ook naar België. Tegen uiteraard verzendkosten bezorgen we op verzoek ook naar andere landen binnen Europa. Altijd in overleg.

Hoe lang duurt het voor een bestelling aankomt? 

Een standaardverzending duurt meestal ongeveer 3-5 werkdagen.


Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvang?

Als jouw bestelling niet aankomt is het in de meeste gevallen zo dat de post niet op tijd is door omstandigheden. Stuur altijd een mailtje naar D-ZIJNS zodat we allebei weten welke actie we kunnen ondernemen. (info@d-zijns.com)


Retouren

Retour sturen

Als het bestelde product niet aan jouw verwachtingen voldoet, mag je deze binnen 14 dagen retour sturen of ruilen. Dit met uitzondering van op maat gemaakte producten. Hierbij vervalt je ontbindingsrecht aangezien je nadrukkelijk opdracht geeft het product te maken en dit niet opnieuw verkocht kan worden.


Neem voor het retourneren contact op met info@d-zijns.nl. Retourneer je product pas na een bevestiging van D-ZIJNS en vermeld duidelijk je naam, adres en ordernummer bij het product in de envelop. De kosten en het risico van het retourneren van het product zijn altijd voor de klant, tenzij kan worden aangetoond dat de retourzending noodzakelijk is door een fout van D-ZIJNS. Als wij jouw pakket in goede orde hebben ontvangen, in originele verpakking en zonder beschadigingen zal het aankoopbedrag vergoed worden, exclusief de verzendkosten.

Het product dient in originele staat, onbeschadigd en ongebruikt te zijn. Het door de klant betaalde bedrag, exclusief de verzendkosten, zal binnen 14 dagen na ontvangst van het product worden terugbetaald.


Garantie
Op alle producten zit 6 maanden garantie. Dit geldt echter niet wanneer er sprake is van:

  • Natuurlijke slijtage
  • Vlekken, verkleuringen of andere schade veroorzaakt door water, zweet, parfum, cosmetica en de zuurgraad/PH-waarde van de huid.
  • Onderdelen die gebroken of beschadigd zijn door vallen, haken of stoten.
  • Klachten die ontstaan zijn door verkeerd gebruik. 
  • Mocht een sieraad ondanks zorgvuldig gebruik, toch een defect gaan vertonen en valt dit binnen de garantieperiode, dan repareert of vervangt D-ZIJNS het product kosteloos. De verzendkosten van klant naar verkoper en andersom, zijn voor de klant. Bovendien dient de klant voor het verzenden van het product, contact op te nemen via info@d-zijns.com


Share by: